28.8.11

gile sebentar -,-''


nak tahu kenape aku buat title cam tu ? neh la nak citer neh , jangan potong erk time aku citer . aku kerat 18 karang ! haha . gurau je . okeoke . x nak bazir mase kite . citer dye cam neh , uhukuhuk . tadi aku skype dengan sorang neh . ( kawan aku lah )

x lame jugak aku skype dengan dye . sekejap je pon . tapi ade lah sorang hambe Allah yang suke busy body . kacau line aku tengah skype . bengang rase , dye suruh aku berhenti skype sebab dye nak maen game je ! adoi , punye la kahsian dekat dye sebab dye suruh aku merayu kat hambe Allah tu .

punye lah malu aku neh . terus aku gaduh dekat situ je dengan hambe Allah tu sebab aku x nak stop . kahsian dye kene mengalah . aku harap dye x marah . hik3 , sory . aku pom x tau nak wat camne tadi , dah la susah nak online dengan dye semule . adoi ~ x disangke-sangke oerangai aku jadi macam budakbudak gaduh dengan hambe Allah tu . malu gile !

p/s : law awok bace post neh , saye mintak maaf sangatsangat oke . jangan marah , jangan merajuk keyh sayang . ilafchu :D



si pencoret : yanie ^_^

No comments: