26.8.11

he make happy again and again :D


actually aku hepy sangatsangat . nok tahu ? tengok title orm . haha . mesti tau sape kan ? mesti aa mamat tu . semalam kan dye baek gilegile dengan aku . aku tak tahu kenape . tibetibe jea . maybe sebab dye bace status aku kot . kuakuakua . takpe lah yang penting aku hepy sangatsangat .

semalam aku memang x sangke yang dye akan macam dulu balek . tapi hari neh aku sedih sikit . dye x online sebab dye pegi umah tok dye . haha . miss him lorh . x siesie aku sabar dengan dye . tiaptiap hari aku sabar dengan dye . aku layan kerenah dye tengah marah . tapi takpe . aku x kesah .

awok , mekaseh sangatsangat sebab ceria kan harihari saye balek . tapi semalan kan tibetibe je awok bahase kan diri awok tu *tuut* terkejut saye . tapi saye hepy sangatsangat . haha . x sangke awok panggil saye gitu er . haha . saye layan je . hakikat nye saye rindu dengan panggilan tu .

rindu sangat awok . tapi x sangke semalam awok akan panggil saye gitu balek . memang saye hepy x terkate la . awok da macam dulu . awok da balek . pape pom , aku hepy sangat dye da macam dulu . thanx awok :D



si pencoret : yanie ^_^

No comments: