31.8.11

rindu awak :')


first tyme kan awak merajuk dengan saye lame cam nih ? hari tu awak merajuk dengan saye dapat jugak saye pujuk awak . tapi kali neh laen , saye x dapat nak pujuk awak . saye x tau nak buat cam ne lagi . saye dah x larat . x larat awak eyy . saye x nak nangis agi . saye da x larat nak nangis agi .

awak , awak betolbetol nak tinggal kan saye erk ? awak cakap awak x nak tinggal kan saye . awak cakap awak x nak buat saye sedih . tapi ? mane semua tu ? tadi saye pegi rusila , saye teringat kat awak , kalau boleh saye nak jerit name awak kuatkuat suruh awak keluar . hurm . tapi .. entah lah ..

tadi kan saye amek budak kecik neh , dye cute sangat macam awak . saye tengok dye , terus ingat kat awak . awak suke budakbudak kan . kalau saye buat apeape n salah kan budakbudak . mesti awak cakap ' ala , budakbudak lagi , mane tahu apeape , janganlah nak salah kan orang laen pulak '

awak , awak tahu  , betape rindu nye saye kat awak . memang x sampai satu hari kite gadoh , tapi sepanjang kite gadoh tu n saye x dapat nak pujuk awak . macammacam mende x kene dengan saye neh . rase macam orang yang selalu di buru rase bersalah . entah lah , saye buat apeape , teringat sal kite gadoh . rase macam nak nangis kat situ .

tapi kan awak da benci saye , saye nak buat ape lagi . takkan saye nak paksepakse awak . tadi saye pergi kat wall awak , sebab saye rindu sangatsangat . saye nak hantar chat cam biase , tapi saye takot , takot awak marahmarah saye . lepas tu saye ternampak status awak . awak rase saye akan cam tu erk ? takkan same sekali .

saye nak awak tahu , saye takkan pernah benci awak , saye takkan lupekan awak . tiap saat tiap mase saye ingat kat awak . saye rase macam nak jerit kuatkuat n bagitau satu dunie yang saye sayang kan awak . tapi nape erk , kite selalu aje gadoh . macam dah tak de kerje laen nak di buat .

dah la , x nak taip panjangpanjang , dah ade sikit air suci nak mengalir neh . tapi yang penting saye nak awak tahu yang saye sayang kan awak . :')



si pencoret : yanie ^_^

No comments: