25.8.11

rindu awop yang dulu :')


hurm ~ sedih kan tajuk tu ? tapi x la sedih sangat kot bagi dye . actually aku rindu mamat tu . walaupom dye online . dye tetap x tegur aku . kadangkadang je tegur aku  tu pom macam nak layan x nak layan same je . aku tahu aku bukan siapesiape dalam hidup dye . tapi kan x kan sebab aku gadoh besar hari tu dye dah laen .

aku sedih ngat dengan perangai dye . walaupom memang aku terase gilgile tapi aku sabar je , sebab aku sayang dye . aku dah takot nak layan lelaki macam aku layan dye . aku takot orang lelaki caring dengan aku macam dye . aku takot . aku takot semuanye akan jadi gitu last sekali .

awop , awop tahu ? saye rindu sangatsangat dengan awop . walaupom saye tahu awop x rindu saye . saye redho je . saye terime . saye x pernoh sangke hubungan kite akan jadi gini . tolong la awop . tolong jadi macam dulu mule . saye nop awop yang dulu . yang selalu amek berat sal saye . yang selalu maen guragura dengan saye .

dulu kite selalu gura samesame op ? tapi mane pegi seme tu ? awop selalu x de mo0d dengan saye . tiap kali chat macam x de ape yang nop kite chatting . awk 'hmm' , saye pom 'hmm' . pastu abis gitu je . mane awop yang selalu epy . saye nop tengok awop yang dulu , yang epy sangatsangat . dulu awop selalu cakap yang awop sayang saye . awop x akan tinggal kan saye . awop akan selalu ade untok saye .

mane pegi seme tu ? saye x tau nok ngadu kat sape agi . semua nye saye pendam sorangsorang . dulu awop cakap kalau saye ade masalah , saye buley citer pe je kat awop . tapi sekarang laen . saye dah hilang satu lagi tempat mengadu . saye dah hilang orang yang saye sayang .awop selalu sibuk nak layan saye sekarang , dulu walaupom awop sibuk , awop tetap layan saye .

tapi saye x akan paksepakse awop untok layan saye . saye x kan pakse orang yang x sudi . buat ape pakse orang yang x sudi dengan kite . walaupom saye terase dengan perangai awop tapi saye sabar . saye sabar lagi . saye takot awop marah kan saye . saye x nak awop marahmarah saye lagi . saye takot . saye takot hilang awop . tapi nop wat gane agi kan . orang x sudi mane buley paksepakse .

SAYE NOP AWOP MACAM DULU :')



si pencoret : yanie ^_^

No comments: