27.8.11

semangat raye =)


helo ! tengok title orm . semangat gile aku nak raye erk . haha . dop sabo er nak raye . harhar . raye tahun nih mesti x meriah macam tahuntahun lepas kan ? ramadhan kali nih pom terase singkat agi aku . macam x ade apeape berlaku . macam x terase berade dalam bulan ramadhan . macam bulanbulan biase kan .

dalam bulan neh jugak macammacam perkare yang berlaku . ade suke ade duke . tapi nak wat cam ne . lumrah hidup manusia . kite x boleh lari dari semua tu . sedih jugak bile tirai ramadhan nak berlabuh . tiaptiap tahun aku impi nak jumpe dengan lailatul qadar . tapi x de rezeki nak wat camne . maybe bukan rezeki aku .

ramadhan tahun neh same macam tahuntahun lepas , tapi x berape meriah macam tahun lepas . tahun lepas macammacam ade . ade mercun , tapi aku takut nak maen . abang aku je maen nye , aku seperti biase , macam budakbudak la - maen bunge api la . haha . x matang kan ?

aku seperti biase lah , memang x selalu matang , x berape matang pom . kawankawan aku cakap aku suke merajuk doe . haha . memang pom . sensitif . oke , beralih kat topik , ignore je pasal aku suke merajuk tuh .  tahun neh aku x maen mende tu semua , x tau kenape . ayah aku x beli tahun neh . jahat doe . kasihan aku . haha !

mase aku pergi buke puase dengan kawan aku je aku maen . tu pom x berape best sebab sikit aje mercun nye . tapi aku x maen pom , yang aku tahu maen bunge api je . tu pom takot kene tangan aku . ( manje doe) haha ! tapi aku harap ramadhan tahun neh di berkati . semoge aq sempat menyambut ramadhan pade tahuntahun yang akan datang .

raye tahun neh semua aku dah siapkan . satu je aku harap kan , iaitu semoge raye tahun neh lebih baek dari tahuntahun sebelum nye . haha . oke la . aku dah malas nak taiptaip panjang neh . letihh meyh ( copycat ayt sepupu aku - Syakirah ) haha ! satu je aku nak cakap .

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN 




si pencoret : yanie ^_^

No comments: