24.11.11

Kontest Senyuman Menawan :)


Helo peeps . Annyeong haseyo chingus . Oke kali ni entry aku pasal kontest lagi . Yanie join nih sebab Cik Nuna yang comel tu tag kan untuk Yanie . Kontest ini di anjurkan oleh Cik Huda Raihana . Kalau nak join boleh lah bace syarat-syarat nye dekat blog dye ye cik comel sekalian .

Yanie dah sertakan banner untuk join kontest nih . Cik-cik yang comel lote kat luar sane tu nak join , join lah ye . Dah sah Yanie kalah kot . Haha ! Oke dah cukup Yanie mengarot entah pape . Kat bawah ni Yanie pertaruhkan gambar yang tak berape nak menawan sebab Yanie tak menawan pon . :)


Takdelah menawan sangat :)


Okey muke aku tak matured lagi :)

Okey ni lah saje untuk entry kali nih dan Yanie nak tag kan 2 orang budak yang comel dan ada senyuman menawan . Bye !




si pencoret : yanie ^_^

1 comment:

huda raihana said...

nice! thank join. gudluck :>