26.11.11

Nak Pergi Sekolah !

*omo ! cute je kan Leeteuk buat gitu .

Helo peeps . Annyeonghaseyo chingus . As usual , aku bosan je terus update blog . Update blog pon merapu je kan ? Macam orang takde kerja . Memang la aku kan bawah umur , tak boleh kerja . Memang sah kau nih gila Yanie hoit . Merapu je aku dalam blog aku nih . Dah macam orang tak betol je =..=''

Oke dah tak nak merapu mende yang tak penting tu . Aku dah bosan sangat nih . Cuti baru seminggu dah terase hampeh sangat ! Tak best la duk rumah . Nak pergi sekolah , ade kawan-kawan . Baru best ! Nih duk rumah kene jadi Babysitter . Banyak ragam lah .

Tapi kan dalam mase yang same aku rase kalau aku pergi sekolah , automatik aku dah tingkatan 3 ! Cepatnye mase berlalu kan , aku pon dah besar , cewahh ! Besar sangat kite nih . Oke lah dah merapu . Actually , aku tak ready lagi even aku tahu aku kene terime hakikat yang aku dah nak PMR dan tak boleh main-main lagi .

Kadang-kadang aku benci pergi sekolah sebab kene belajar . Tu lah perkara yang paling aku tak suke bile pergi sekolah . Sebab tu aku selalu mengantuk and tidor dalam kelas . OMO ! Teruk gile aku . Cikgu kejut baru aku bangun . Muahaha . Cuti ni pon aku selalu tidor lewat sebab tak boleh nak tidor . Berangan-angan atas katil sejam lebih baru mate terlelap .

Lepas tu mule lah bangun bile orang dah azan . Hoho . Teruk gile aku mase cuti nih . Satu lagi sebab aku macam tu sebab aku tak pakai handphone ! Miss gile phone aku . Takpe , kadang-kadang syok jugak tak pakai phone . Kadang-kadang jelah . Tapi aku tak boleh nak text dengan boy aku . Tu lah perkara yang aku paling benci !

Oke dah , emo terebih la pulak hari ni . Dah la , sampai sini jekot aku membebel nak pergi sekolah la ape la . Merapu entah pape je kan aku ni . Lepas tu emo terlebih pulak . Mesti korang dah bosan , right ? Tapi takpe lah , ikot suke aku lah nak buat ape pon dengan blog aku kan ? Tak suke boleh tekan tande X yang besar gedabak kat atas sane . Sory kalau terase . Annyeong !




si pencoret : yanie ^_^

No comments: