21.11.11

Updated :')

*hanye sekadar hiasan

Lame kan aku tak update blog nim , dah berhabuk dah . Actually aku memang tak tahu nak update ape . Sebab tu yang tak update-update nih sampailah hari ni . Hari ni baru 4 hari cuti sekolah tapi aku terase lame gile doe ! Aku tak tahan la duk rumah lame-lame .

Tapi tadi ade lah aku usha kakak nih punye blog . Atoto . Sdey gile kot aku bace blog dye . Kesian dye , walaupon balak dye dah tinggalkan dye , dye masih menunggu balak dye tuh . Bayangkan diorang bersame dah lame gile kot since 18December2010 #Beday balak aku tuh . Tibe-tibe balak dye tinggalkan dye buat selame-lamenye .

Perit kan , bile orang yang betol-betol kite sayang tinggalkan kite buat selamenye . Aku bertuah sebab balak aku still ade and sayangkan aku . Betol orang cakap , hargailah orang yang sayangkan kite . Kelak kite yang akan menyesal . Memang sdey gile kot aku bace blog dye sampai aku boleh menitiskan airmate .

Kasihan kakak tu . Semoge dye tabah menjalani liku-liku kehidupan tanpe orang yang di sayangi . Kasihan dye , aku paham perasaan dye . Kan bagus kalau perasaan kite nih boley delete macam wall post tu . Right ? Tak perlu lah kite nak seksa diri tunggu orang tu . Kite pon tak nak mende tu berlaku tapi semuanye sudah di takdirkan oleh-Nya .

Untuk kakak tu , saye harap sys boley jalani kehidupan macam biase and banyakkan berdoa utuk dye . Aku tak tahan sampaikan aku boley nangis bace blog dye . WOW ! Amazing ~ Tapi sebelum balak dye meninggal , memang dye 2 orang sweet gile meyh . Suke aku bace time dye buat date :')

#oh , sebelum aku terlupe nak bace blog dye tak ? Klik Sini
si pencoret : yanie ^_^

No comments: