25.11.11

What A Bored Holiday At Home !

*omo ~ comel gile kan !

Helo peeps ~ Annyeonghaseyo chingus ~ Malam nih aku tak boleh tidur lagi . Tadi dah mengantok tapi tengok High School Musicals terus tak boleh nak tidor sampai sekarang . Teruk betol , dah pukul 2 pagi tapi aku masih online . Dah la takde sape nak chat dengan aku malam-malam bute nih .

Actually aku bosan sangat-sangat lepas tu aku search something iaitu gambar Leeteuk . Dalam banyak-banyak gambar aku jumpe gambar dye dengan KyuMin ! OMO ! Sweet gile . Muke pon hampir sama je . Macam anak dengan ayah betol je . Nak tengok tak gambar tu :

*omo ! cute gile !

Comel kan ? Tak sia-sia aku cari gambar Leeteuk malam-malam bute nih . Dapat pula macam aku nak . Aku nak tengok Hello Baby tu tak habis lagi . Aiyok , orang lain dah habis aku belum . Line rumah aku nih macam siput je . Lagi pun aku buzy sangat sebab ada orang mintak tolong editkan blog dye . Bangga juga sebab ada orang minat blog aku nih .

Bangga gile kot mase dye cakap blog aku nih comel . Omo ! Rase nak meloncat je ! Susah nak dapat pujian sebab macam dye sebab dye cakap ''Blog Yanie comel ! Rase nak tumbuk-tumbuk je skrin ''. Waa ! Bangga gile aku ! Oke dah jangan nak perasan sangat . Dye tak over macam kau pon Yanie . Stop dreaming . Oke dah merapu entah pape #selalu je pakai ayat sakai tu .

Ingat ke cuti ni boley online dengan tenang tapi tak pon . Mule-mule cuti tenang je tapi tak sampai seminggu cuti dah buzy memanjang dengan blog dan lain-lain . Tapi yang pastinya aku takkan tinggal kan facebook and twitter aku . Facebook aku dah buzy dan notification asyik penuh sebab dah jadi Admin Group . Semuanye sepupu aku punye hal .

Tapi tak sangke pulak ramai nak join group tuh . Ingat kan sikit je tapi tengok-tengok dah 100 orang dalam group tuh . Padahal baru je buat . Dah la cuti ni tak pergi mane-mane sebab Abah aku takde tapi kalau ade pon same je , tak pergi jugak . Sebab dye buzy kerja . Harap-harap aku terbang ke KL awal bulan 12 nih untu ambil ayah aku balik dari Mekah .

Oke lah , dah penat aku merapu dalam blog ni . Silap-silap boley buat 2 karangan yang entah pape . Aku pon dah mengantok sangat . Aku pon nak rehat nanti bangun lambat pulak . Selalu aje macam tu , selagi tak azan tak nak bangun . Azan Zohor la . Haha , teruk la aku . Okey la , good nights all ! ThankYou sebab dah bace post yang agak bongok nih . Muah :*




si pencoret : yanie ^_^

1 comment:

Marrissa Nadjiha said...

hehe..same lah kita..xboley nak tido..minat korean ye awk nie..haha.. awk ckp pasal title citer tu pun sy xtaw pape.. :D btw comey gile baby tue..