13.12.11

Updated , updated and updated :)

*comel en ?
Hello peeps . Annyeonghaseyo chingus ! So longgg time tak update blog . Salah satu sebabnya aku tak boleh nak letak gambar hari tu , memang lambat nak mampoihh . Oke dah tak nak cerita pasal tu . Nak cerita la sikit ni . Nampak tak budak comel tuh ? Mesti la en . His name is Ally Aqil bin Ally Sham .

Dalam seminggu yang lepas aku ada jaga dia . LOL . Dah macam anak sendiri . Seriously , malam-malam aku buat tidor and then baru bagi kat ibu dia . Haha , oke dah actually aku bosan and tak tahu nak buat apa la . Then mula lah merapu entah hape-hape je . Eh , lupa nak bagitahu . Orang tu dah tinggalkan saya . Maybe it's the best way , right ? Hope he can found someone better than me .

And then orang tu pulak dah ada orang lain . Hmm , dah forget about him too . Forget about men , focus on study . Yeah ! FUCK = Fokus Untuk Capai Kejayaan ! Takyah nak fikir mende lain pulak . Takde masa nak F*** orang ni =,='' Aku baik lagi setakat nih . Takde nya nak buat sesuka hati .

Oke dah habis pasal tu . Apa lagi erk ? Daripada aku merapu cam ni en , lebih baik korang tengok gambar budak kecik yang kat atas tuh . Banyak jugak aku amek =,=' Haha . Teruk en aku .


atoto , comelnye XD

*:o (shocked)

* :/ (konfius)

* --' (blur)

Ally Aqil

budak debab

Dah aku malas nak taip-taip sebenarnya . Haha . Malas en aku ? Oke la , just make it short post . Banya gambar takpe . Tapi banyak cakap habuk takde en . Oke lah , annyeong chingus ! Assalamualaikum .




si pencoret : yanie ^_^

1 comment:

Hanis Nizam said...

Serius comel . Gmbr last mcm big boss je . Nama pun sedap .