5.4.12

I'm Free For A While XD

Awhhh :*

Hello peeps! Hari ni dah 5 April, tak lama 7 April. Eh ada ape dengan 7 April? Hewhew, dah stop mengarut bagai. Dah lama kan tak update blog. Mianhae, sorry sangat okay? Baru je habis exam, gila nak mati woii jawab exam hari tu, sebab tu boleh update ni. Berdebar kot dengan result english, takut turun lagii :( . Eh, mathematics hari tu senang tapi takde lah senang sangat. Paper one titew dapat 35/40. K, yang tu tak boleh nak percaya sebab buat sendiri.

Bahasa Melayu tu, boleh lah. Takkan tak boleh buat kot. Kau ni orang apa kalau BM pon tak boleh buat? Apa pon tak bolehh, hewhewhew. Science susah gila nak mati kot. Aku jawab macam hape je. Sedih betul jawapan aku yang paper two. Eh, ada soalan pasal sayur sawi. Tersenyum sorang-sorang kot buat soalan tu. Haha! Gilo kan aku nih? Sejarah pon buat kepala aku pening, punya lah semangat aku hafal tajuk Malayan Union tu tapi hampeh. Tak masuk apa yang aku hafal. Grrr =='

Geografi pon boleh la tahan, asyik tersengguk-sengguk je masa jawab exam. Eh, BahasaArab tak boleh lupa. Memang confirm tak boleh nak jalan otak aku nih, macam hape je jawab BA tadi. Dah la 2 jam setengah. Mana tak sakit punggung aku nih duduk atas kerusi lama-lama. Dah la kerusi tu keras, kalau lembut macam tilam takpe jugak. Last-last satu jam aku tidur, hewhewhew. Best gila kot, masa jawab BA mesti tidur. Orang lain panggil pon donno je. =='

Dah, aku dah nak stop pasal exam tu. Pening kepala aku fikir, nasib baik tak pecah woo. LOL, menipu leteww kalau pecah. 7 April ni kan,nak tahu tak ada apa dengan 7 April tu? Tak nak? Cakap lah nak, LOL. Kemain paksa orang. Takdelah, 7 April nii sebenarnyaaa. . . Happy Birthday To Me! LOL! Excited kot birthday aku, dah nak masuk 15 tu. Dah tua dahh, siapa agaknya orang first yang wish kat aku? Harap-harap budak tu. Cakap pasal budak tu, dia bagi dah birthday present titeww. Dia bagi cincin dengan rantai.


Macam tu lah cincin dia, tapi ada tulisan ''♥ The love For you ♥ ''. Rantai tu tak jumpa gambar lah, sorry. Tak dapat nak tunjuk. Tapi happy to the max sebab tahun ni dapat hadiah dari someone special. Tahun lepas langsung tak dapat apa-apa. Sobs sobs, sedih to the max. Wuuu :/ Takpelah, janji tahun ni aku dapat. Saya suka saya suka *ayat Mei Mei* Haha! Okay baiklah dah start mengarut lagii, sebab saya sunyi sangatt. Dia takde malam ni. Sedih sangatt. Okay baiklah, saya penat dan mahu tidur, kbye. Assalamualaikumm. 

Happy Birthday Eunhyuk Oppa! Muohh atah dahi, LOL! *sorry late*



si pencoret : yanie ^_^

No comments: