8.6.12

We Love To Make Things Together *part 2

iLoveYou :*
Hello peeps! Macam hari tu yang saya cakap, saya nak upload gambar. Tak banyak, sikit jee. Tak nak banyak-banyak. Buat ape je kan? Sekadar buat ingatan dan telah pon menjadi kenangan dalam hidup sayaa not you okayy. Haha! K gurau je. Mereka lah, buah hati, pengarang jantung saya. Kami lah pasangan, pengarang jantung hati tak lari. Haha! Cilop ayat Ahda dalam V-log cinta je. Kih3, terbongkar rahsia eden. Okay, tak nak banyak cakap lagi. *zip mulut tangan still gerak*

My little sys, Munirah *ILY :*

Erk, ignore it :D

Syafiqah *iLoveYou :*

Hoho! iLoveThemVeryMuch! :*

Erk, gambar zaman 50-an. LOL saje jee xD


Syafiqah *again ;p

Little sys with Syakirah *birthdayy girl, iLoveYou :*

Hihi, mula dengan gambar birthday girl berakhir pon cenggitu jugakk. Okaylah, semoga tahun depan lebih baik daripada tahun nih. Semoga hubungan ini terus terjalin dengan lebih erat sehingga ke hujungnyaa. Tak lupa juga buat kembar saya, Happy Becaming Birthday. Aku tak boleh nak online hari sekolah, so ucapkan kat sini je ye. Sorry sayang, iLoveYouMoreee :* Semoga panggilan twins tu akan terus bersemat. Happy becaming birthday girl. Semoga berjaya pada masa akan datang samada didunia mahupun akhirat. Untuk Syakirah, moga perjalanan hidup kau berjalan dengan baik dan diberkati oleh-Nya. Doakan kau berjaya di dunia dan akhirat. Moga dapat kejar cita-cita and cinta-cinta. LOL. K melawak je. Assalamualaikum, bye :*

Sekolah dah nak bukaaa, so get readyyy! Ohhh! Gonna mess it up. =='



si pencoret : yanie ^_^

No comments: