26.7.12

L U A H A N H A T I :')


Dear awak,
thanks for being my couple, bestfriend, brother and others for this 1 year 5 months and 9 days *for today*. Saya rasa happy dengan awak walaupun macam-macam yang dah dilalui. Thanks sebab banyak sabar dengan kerenah saya yang tak pernah nak habis dan memang takkan habis. Walaupun kita memang tak rasmi putus tapi saya rasa awak dah anggap kita putus kot. Seriously, i'm not expected it has to end like this. Awak buat saya tertunggu-tunggu dan penantian tu sia-sia je. Saya ulang SIA-SIA. Macam hape kan tunggu orang lama-lama tapi tak dapat hasil. Sakit hati woo :')

I will not put any hopes on you because you'll never came back to me again. Walaupun sakit, tapi lagi sakit kalau tipu perasaan masing-masing. Feels like i'm stupid, so stupid. Trying to smile, smile and smile even it is so hurt. Trying to forget you is so hard, trying to rid off you from my heart is never gonna be. Trying to make your promise come true with myself. It so hard to bear your promise. You only know how to make promise not to make it come true. Only Tuhan know my feelings right know. I do not have anyone to cry on. Because only you that lent me your shoulder to cry on.



Dulu orang jeles dengan saya, sekarang saya jeles dengan orang. Jeles sangat tengok orang bahagia, teringat kenangan dengan awak. Yee, semua tinggal kenangan dan takkan terulang kembali. Lepas ni takkan lagi ada orang yang akan membebel kat awak. Yang suruh awak buat tu buat ni. Yang banyak kerenah dengan awak. Yang banyak marah awak buat tu buat ni tapii saya buat ada sebab. Sebabnya saya sayang dekat awak dan tak nak awak bergaul dengan orang macam tu. Yee, lepas ni awak bebas. Bebas buat apa pun tanpa fikir pasal saya. Tapi saya tetap tak bebas sebab di bayangi awak. Saya tak mampu ungkapkan lagi dengan kata-kata. Thanks awak, jaga diri :')

Trying to smile even hurt. *Happy Fasting*




si pencoret : yanie ^_^

No comments: