4.9.12

I Miss How We Used To Be =')


Hye, post ni hanya sekadar untuk luahan hati. Kalau tak nak baca tekan X tu cepat-cepat okayy =') Hye Mr. S. Selalu je kan muncul dalam ingatan saya, tak pernah nak terpadam. Acanoolah nak lupakan awak ni kalau dah selalu muncul je dalam ingatan, sampai mimpi pon awak masuk. Dah lah sesuka hati masuk dalam hati dan ingatan saya, lepas tu mengade pulak ceroboh mimpi orang. Dah lebih ni, acano nak lupa awak nih. Kfine, merepek je. Hari ni annivesarry sebab sebulan dah putus. Dalam sebulan ni macam-macam berlaku, lama sangat terasa masa berlalu.

Saya cuba buka wall awak tadi, dah terdetik sangat kan? Nak buka facebook dah tak boleh. Tapi yang saya dapat hanya ''Page Not Found''. Wow sayang, pandainya awak main block-block orang sekarang kan? Sampai saya pon awak boleh block. Tapi awak cuma block daripada mengingati saya, awak tak boleh block saya daripada terus sayangkan awak kan? Suka sangat tengok awak block saya seorang je, kayy. Orang lain hanya pengubat jiwa dikala awak takde tapi awak lah pengubat segala luka yang ada dalam diri saya. Cuma awak jee mampu buat saya tersenyum macam mana awak selalu buat dulu. #iMissThat


Saya harap saya cuma mengalami mimpi ngeri je. Saya harap ni semua mimpi tapi saya tak mampu nak jadi kan ia sebuah mimpi ngeri sebab ianya kenyataan yang harus saya hadapi. Muliani Aina, awak kuat sayang. Awak mampu lupakan dia Yanie. Saya dah letih, letih mencintai orang yang tak cinta kan saya. Saya tak nak kenal erti CINTA yang palsu, cuma ingin kan yang sebenar. I love you but is's killing me, yes. It's killing me and it's very hurt. I'm gonna stop hoping but not now, it need time. Awak tahu, sakit hati ni, tuhan saja yang tahu. Janji tinggal janji, harapan hilang entah kemana. Saya harap awak tahu yang saya sedang merindui awak, tersangat rindu =')

Saya harap awak tahu yang saya tak pernah kuat dan saya harap walaupun kita dah takde pape, tapi kita masih boleh jadi kawan. Macam awak cakap, kita boleh jadi kawan kan lepas ni macam orang lain. Tapi tu cuma harapan. Thanks sebab sudi hadir dalam hidup saya walaupun sekejap =')



si pencoret : yanie ^_^

No comments: